مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 17:122022-07-26اجتماعي

رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم در شهرری آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری مدرسه عالی تخصصی حوزوی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در محل مدرسه عالی تخصصی حضرت عبدالعظیم الحسنی برگزار می شود.

در این رویداد تشکل های فرهنگی_اجتماعی دخترانه با همت 150 نفر از دانش آموختگان مدارس استان تهران در راستای ایده پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه های دخترانه، آموزش دیده و عملیات می کنند.

در این رویداد علاوه بر برپایی کارگاه های بوم ایده و آموزش و تدریس توسط کارشناسان، اقدام عملیاتی در سطح شهر، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، داوری و ارائه بوم ایده ها، برنامه های فوق برنامه همچون تفریح و بازی و مشاوره فردی انجام می گیرد.

مراسم سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز شد و به مدت سه روز تا ششم مرداد ماه ادامه دارد.

اسلام مترقی ترین برنامه را برای بانوان دارد حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در این مراسم اظهار کرد: باید بانوان را نسبت به جایگاه خود آگاه و از وضعیت زنان در سطح جهان مطلع ساخت و متوجه بود که اسلام مترقی ترین برنامه را برای بانوان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم در شهرری آغاز شد

رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم در شهرری آغاز شد